zondag 19 december 2010

SWEET DREAMS.

Gaaaaap... Ik ben zo verschrikkelijk moe.. Vannacht ben ik bij een vriendin blijven slapen, alhoewel, dat slapen is misschien een íéts te groot woord. Haar feest was echt gezellig! Onze chocoladefontein is gelukkig goed in de smaak gevallen. In totaal heb ik ongeveer 2 uurtjes geslapen. Vanmorgen moest ik om 11 uur op het veld staan en aangezien er belachelijk veel sneeuw lag (+/- 12 cm) ben ik tevoet daarheen gegaan. Met andere woorden: ik moest om 8 uur opstaan daar. Ik heb daarom ook niet echt veel gedaan vandaag. Ik heb mijn nagels opnieuw gelakt en een beetje gecomputerd.. Op dit moment ben ik een beetje inspiratieloos, vandaag dat ik jullie gewoon een paar foto's show van vandaag. (:

Liefs, Moyra

 het is: MISLUKT
 het moest zijn: een bij (duim) met een spoor (andere vingers)



I found a key, is it the right one? I hope it is, 'cuz I wanna open your heart and lock it again with me inside. To show you I love you, to never let you go..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten