maandag 20 december 2010

LAST PRESENTS.

De laatste kerstcadeautjes zijn in huis gehaald! Nu is het wachten tot 25 december.. Mijn ouders zullen rond 12 uur s'nachts hun cadeaus onder de boom leggen. Ik moet helaas tot dan proberen wakker te blijven om rond half 1 mijn cadeautjes eronder te gaan leggen. Ze mogen me niet zien of horen, want dan is de lol er vanaf. Aangezien ik een van de luidruchtigste mensen in heel Limburg ben kan ik alleen maar hopen dat het goed gaat, haha. Ik heb gehoord dat mijn broertje ook een cadeau voor me heeft gehaald. Supersweet!
Ik ben benieuwd! De rest van de middag heb ik me bezig gehouden met het bekijken (helaas niet kopen..) van leuke kleding op http://www.asos.com/ . Hier komt het resultaat:






Vanavond nog even de cadeautjes inpakken, GTST kijken en bedenken wat ik morgen ga doen..

Liefs, Moyra

2 opmerkingen:

  1. Thank you for following me! :D
    I am now your follower too!
    I love all of these outfits, so cute!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Miss Moyra!

    I loooove those pants in the third picture! Where can I find those?
    I wish I could read your post but unfortunately, my comp is not translating to English. :( Sad.

    Thank you for following! Visit me again soon and I will do the same!

    --Ashley
    araeofstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen