zaterdag 18 december 2010

BUSY BEE.

Woehoeee, ik ben klaar met mijn maatschappelijke stage voor dit schooljaar! Vandaag was de laatste dag dat ik de oudjes in 't Brook moest helpen met hun dagelijkse kleine zorgen. Het was erg gezellig, maar het afscheid nemen was wat minder. Ze vonden het allemaal heel jammer dat ik wegging, want ik was toch iedere week zo behulpzaam, hihi. Ze hebben me een mandarijn en 65 cent geschonken, terwijl het eigenlijk vrijwilligerswerk is. Dus dat was heel lief van ze. Ook zijn er vandaag belachelijk veel mensen jarig: iemand uit het zorgcentrum, een moeder van een vriendin, 2 vriendinnen van me en mijn achterneefje. Bij dezen allemaal van harte! Straks naar een van de feesten en morgen weer vroeg op daar. Een belangrijke wedstrijd voor de boeg.

Liefs, Moyra



nagels gelakt: do you like the colour?

3 opmerkingen:

  1. zeker leuke kleur nagellak! Hahaa en ik was ook echt super blij toen ik met mijn mas klaar was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur nagellak zeg! Wanneer heb je die gekocht? Hihi. Buh ik moet nog 1x naar stage, 5 uurtjes. Even doorzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke blog ! zullen we elkaar volgen ? xx

    BeantwoordenVerwijderen