donderdag 16 december 2010

VAKANTIE!

from weheartit!

Heerlijk, vakantie! Morgen alleen nog een kerstviering vieren en mijn rapport, waar ik volgens mij meer dan tevreden mee mag zijn, ophalen. Onze mentor heeft alweer eens iets leuks bedacht! Niet dus. We moeten voor de kerstviering, die verplicht(!) is, een wens verzinnen voor iemand anders en die gaan we dan opnemen en op dvd zetten. Redelijk achterlijk, vind je niet? Like, wtf, wie gaat er nou een dvd met wensen maken, we zijn geen kleutertjes meer? Haha. Tja, onze mentor dus.. Maar daarna nog even de stad in om een cadeautje te halen voor een van mijn beste vriendinnen, want die is zaterdag jarig. 's Avonds gaan we samen eten en na een supergezellige avond ook daar slapen. Dat is een super begin van de vakantie natuurlijk! Ik heb er zin innn!

Liefs, Moyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten